FAQ – Nobo Gadget – Phone Case , Gadgets & Accessories

FAQ

Jak składać zamówienia?

Wyszukaj produkt w sklepie internetowym Nobogadget.pl, korzystając z wyszukiwarki produktów w górnej części ekranu lub klikając w odpowienią kategorię. Ustal parametry produktu tj. model telefonu, kolor, wielkość, ilość sztuk. Dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia lub kontynuuj zakupy.
Wypełnij formularz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia: sposób dostawy i płatności, dane zamawiającego, dane miejsca oczekiwanej dostawy.Złóż zamówienie. Jeżeli wybrałeś opcję płatności Transferuj.pl, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu elektronicznych płatności lub w przypadku płatności zwykłym przelewem, otrzymasz numer rachunku oraz nazwę odbiorcy płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność nastąpi przy odbiorze przesyłki.

Jakie są koszta wysyłki?

Koszty wysyłki podane są w formularzu zamówienia, przy ikonkach wyboru płatności. Podane ceny obowiązują za przesyłki realizowane na terenie Polski.

Czy realizujecie zamówienia za granicę?

Tak, realizujemy dla Państwa wysyłki za granicę – koszt 25zł, wysyłka Pocztą Polską.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Termin realizacji zamówień obejmuje 1-3 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. Lub w przypadku płatności przy odbiorze 2-3 dni robocze od daty złożenia zamówieniana na stronie. Przybliżony czas doręczenia przez przewoźnika podawany jest w Formularzu zamówienia.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Przelew bankowy, przy odbiorze lub za pośrednictwem systemu Transferuj.pl

Jak długo czekacie na zapłatę za zamówienie?

Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych. Po upłynięciu tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

Otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem?

Poinformuj nas o tym drogą mailową, podając numer zamówienia oraz powód reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu dalszego wyjaśnienia reklamacji.Nasz adres email: info@nobogadget.pl

Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Produkty, które są dostępne w naszym sklepie, możesz zwrócić na podstawie Praw Konsumenta. Pamiętaj by wraz z towarem odesłać nam dowód zakupu (paragon).

Jaki czas obejmuje gwarancja na produkty zakupione w Nobogadget.pl?

Na każdy produkt zakupiony otrzymujesz 24 miesięczną gwarancję. Gwarancja obejmuje wady fabryczne, natomiast nie obejmuje defektów powstałych na skutek niewłaściwego używania towaru. Pamiętaj o tym by zachować paragon lub potwierdzenie dokonania zakupów w naszym sklepie.